Autor Wiadomość
nutka
PostWysłany: Czw 15:19, 04 Paź 2007    Temat postu: Pracownik działu eventów

Zadania:
- tworzenie i realizowanie polityki marketingowej firmy
- nawiązywanie i koordynowanie współpracy
- reprezentowanie firmy

Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej
- samodzielność, obowiązkowość, kreatywność i komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość Internetu i pakietu Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy z klientem instytucjonalnym, korporacyjnym
- wysokie umiejętności interpersonalne, dobra prezencja
- dobra znajomość narzędzi marketingowych
- bardzo dobra organizacja pracy
- doświadczenie w organizacji wydarzeń będzie dodatkowym atutem
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
- dyspozycyjność,
Oferowane warunki:
- praca w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny pakiet szkoleń

Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem EVENT proszę przesyłać na adres: marketing{at}kariera.com.pl w terminie do końca października 2007 r.

PS. po więcej informacji możecie zgłaszać się do mnie Smile pozdrawiam


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group