nutka |
Wysłany: Czw 15:19, 04 Paź 2007 Temat postu: Pracownik działu eventów |
|
Zadania:
- tworzenie i realizowanie polityki marketingowej firmy
- nawiązywanie i koordynowanie współpracy
- reprezentowanie firmy
Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej
- samodzielność, obowiązkowość, kreatywność i komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość Internetu i pakietu Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy z klientem instytucjonalnym, korporacyjnym
- wysokie umiejętności interpersonalne, dobra prezencja
- dobra znajomość narzędzi marketingowych
- bardzo dobra organizacja pracy
- doświadczenie w organizacji wydarzeń będzie dodatkowym atutem
- umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
- dyspozycyjność,
Oferowane warunki:
- praca w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym zespole
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjny pakiet szkoleń
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem EVENT proszę przesyłać na adres: marketing{at}kariera.com.pl w terminie do końca października 2007 r.
PS. po więcej informacji możecie zgłaszać się do mnie pozdrawiam
|
|