Forum  Strona Główna
Forum Koła Naukowego ZARZĄDZANIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

II OGÓLNOPOLSKIE SEMINARIUM STUDENCKIE PUBLIC RELATIONS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> KONFERENCJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nutka
aktivist



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kadzidło/Kraków

PostWysłany: Wto 15:06, 05 Gru 2006    Temat postu: II OGÓLNOPOLSKIE SEMINARIUM STUDENCKIE PUBLIC RELATIONS

oto treść zaproszenia:

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w:


II OGÓLNOPOLSKIM SEMINARIUM STUDENCKIM PUBLIC RELATIONS
„PR w kreowaniu wizerunku organizacji i menedżera”.


W dniu 15 grudnia 2006 roku w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się II Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „PR w kreowaniu wizerunku organizacji i menedżera”. Organizatorami Seminarium są twórcy Kongresu PR - Zakład Public Relations WSIiZ oraz studenci - członkowie Marketingowego Forum Naukowego.

W programie Seminarium znajdą się m.in. wykłady zaproszonych specjalistów PR-u (swoją obecność potwierdzili Jarosław Teper, Prezes zarządu TEPER sp. z o.o, Marta Półtorak Prezes firmy Marma Polskie Folie, Andrzej Czarnecki - PR Manager WSK Rzeszów oraz Arkadiusz Michno - Prezes Zarządu Ideo),debata panelowa oraz wystąpienia studentów. Seminarium będzie również doskonałą okazją dla studentów, którzy interesują się problematyką PR, do zaprezentowania przygotowanych przez siebie referatów.
Gościem specjalnym Seminarium będzie Michał Macierzyński, redaktor naczelny PRnews.pl, analityk Bankier.pl.

W załączniku przesyłam zaproszenie na II Seminarium Studenckie oraz kartę złoszeniową.
Informacje dotyczące Semianarium można również znaleźć na stronie internetowej organizatorów [link widoczny dla zalogowanych]
ZGŁOSZENIA TYLKO DO 7 GRUDNIA!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cracoviaczek
Administrator



Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:06, 12 Gru 2006    Temat postu:

spóźniłem się Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nutka
aktivist



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kadzidło/Kraków

PostWysłany: Sob 14:04, 16 Gru 2006    Temat postu:

relacje na gorąco:

II Seminarium PR odbyło się w bardzo fajnej i luźnej atmosferze, obecnymi tam gośćmi byli:
Michał Macierzyński, redaktor naczelny PRnews.pl, Jarosław Teper, prezes zarządu TEPER sp. z o.o, Andrzej Czarnecki - PR Manager WSK Rzeszów, Arkadiusz Michno - Prezes Zarządu Ideo sp. z o.o., Mariusz Malinowski - dyrektor ds. reklamy MEBLE.pl.
Michał Macierzyński przedstawił wizerunek banków na rynku polskim, barwnie opowiadając o tym, jakie błędy popełniają banki przy kreowaniu swego „ja” na rynku usług bankowych i nie tylko.
Następnie odbyła się debata. Uczestnicy debaty radzili, jak profesjonalnie kształtować swoją karierę zawodową i nie obyło się bez uwag z sali, w tym studentka z UMCS-u, że należy teraz być cyborgiem. Wniosek ten jest o tyle słuszny, że podobnie jak w tamtym roku po debacie wyłonił się wizerunek idealnego pracownika, czyli: po studiach, z bogatą praktyką na stażach, wolontariatach, praktykach, ze znakomita znajomością języka (niekonieczni potwierdzonego certyfikatem, a właśnie pobytem za granicą). Najważniejsza rada dotyczyła tego, by robić to co się lubi. Bo nic nie daje większej satysfakcji i bardziej nie motywuje.
Po obiedzie w Klubie Studenckim, rozpoczęły się wystąpienia studentów. Wszystkie referaty były interesujące i pouczające, ale moim zdaniem do najciekawszych referatów należały:
Mariusz ANDREASIK, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Narzędzia Public Relations w kampanii samorządowej. – czyli co na nas działa, a co nie działa i dlaczego tak a nie inaczej.
Łukasz SZYMAŃSKI, IDEO sp.z o.o., I niech Cię pamiętają...- czyli jak się zareklamować, sprzedać itp...
Katarzyna NOWAK, Jolanta SZARY, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, Kom-petencje menedżera jako determinanta kształtująca wizerunek firmy- czyli menadżer i jego predyspozycje..
Michał SZPARAGA, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Sponsoring sportu amatorskiego jako alternatywna forma sponsoringu sportowego na przykładzie Amatorskiej Ligi Koszykówki Wronba i występujących w niej drużyn. – o ciekawej inicjatywie, którą zarażają się kolejne firmy...
Karolina NAWROT, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Inkubatory Przedsiębiorczości- jak dotrzeć do studentów? – czyli czym jest Inkubator Przedsiębiorczości i jak pozyskać zainteresowanie studentów. Nasuwa mi się jedna bardzo ważna uwaga – może My, jako Koło, powinniśmy nawiązać z Inkubatorem kontakt, bo to naprawdę fascynujące, jak za małe pieniądze założyć własny biznes.
Wojciech TUKAN, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Błędy przedsiębiorstw i organizacji w kontaktach z mediami. – czyli kilka ciekawostek z życia dziennikarzy kontaktujących się z PR firm...
Kamila KRUK, Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej w Lublinie, Public Relations organizacji studenckiej.- jak organizacja studencka buduje swój PR..
Joanna HADY, Elżbieta HOSPOD, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Źródło sukcesu w rozmowach na tematy profesjonalne. – jak mówić, zachować się i manipulować by osiągnąć sukces...
Marta KARAŚ, Justyna GRUSZKOŚ, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Wizerunek marki. – jak zbudować markę, dlaczego tak a nie inaczej i co stanowi o przewadze Coca-Coli, Pampersa i dr Irena Eris...
Referaty naszych Kołowiczek: Pauliny PIETRAS i mój, Danuty KOWALCZYK, spotkały się z zainteresowaniem, bo dotknęły zupełnie innej strony PR, czyli PR przemysłowego. Podyskutowaliśmy sobie o PR EC „KRAKÓW” S.A. oraz o tym, jak wykorzystać PR w marketingu przemysłowym na przykładzie konkretnych firm z branży przemysłowej i porównanie wachlarza działań pijarowca tych firm.

Całość zakończyła się bankietem, prawdopodobnie do późnych godzin, bo niestety pociągi nie czekają na spóźnionych...
Pozdrawiam Was wszystkich i z całego serca zapraszam już na kolejną edycje Seminarium PR w Rzeszowie. I jestem przekonana, że Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz organizatorzy, czyli Marketingowe Forum Naukowe, przyjmą Was z otwartymi ramionami.
Budzi się we mnie tylko jedna jeszcze refleksja. Że chcieć to móc. Może kiedyś i Nam udałoby się zorganizować coś równie fajnego, bo takie doświadczenia są nie do przecenienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> KONFERENCJE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin